Drömma kan man ju

Standard

Tyst på bakfronten idag. Tinar upp muffins i micron och drömmer erotiska drömmar om den här: http://thebabycakesshop.com/catalog/product/view/id/20/s/cc-2828pk/category/13/

En underbar liten sak som gör minicupcakes på ca 8 minuter. Jag älskar den. Om jag hade en skulle jag sova med den i sängen. Åh.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det finns två till också. Den ena gör cakepops i mjuk kaka, vilket gör att man slipper tyngden som gör att de trillar av pinnarna, plus att man kan fylla dem med frosting. OCH… De blir perfekt runda, allihop. Inte tusen osymmetriska fula bollar.

Och den tredje… minidonuts. What’s not to like, liksom?!

Åh. Fantasier för den bakbesatta (om du tänker på rumpor varje gång jag skriver ”bak”… jag älskar dig.) Tråkigt nog går dessa små skönheter inte att beställa till Sverige. Bu. Meeeeen om ni snubblar över en återförsäljare av dessa nånstans, säg till mig!

About Hausfrau Lange

Det händer något speciellt med mig när jag bakar. Min inre hausfrau kommer ut. Hon har ett rutigt förkläde, en tjock blond knut i nacken och går upp klockan fem för att baka bröd. Min inre hausfrau tar över rätt ofta. Och jag gillar henne, så det är okej.

2 responses »

    • aaaaah jag VET!! jag har hört att man kan skicka dom till england (som är det närmaste ställe man kan skicka till enligt hemsidan) och sen kan nåt utomstående företag skicka det vidare hem till sverige, frågan är väl bara hur pålitligt det är…

Kommentera

