Jag tävlar!

Standard

Jag är just nu med i en tävling hos Cupcakesfluffan (som för övigt har en fenomenal blogg, fantastiska tips när man ska baka tårtor) om saker från Style & Fun stuff! Här är länken till tävligen, var med du också! http://cupcakesfluffan.blogspot.com/2011/08/tavling.html?showComment=1314303713427#c2205715924871613407

 

About Hausfrau Lange

Det händer något speciellt med mig när jag bakar. Min inre hausfrau kommer ut. Hon har ett rutigt förkläde, en tjock blond knut i nacken och går upp klockan fem för att baka bröd. Min inre hausfrau tar över rätt ofta. Och jag gillar henne, så det är okej.

Kommentera

